Σούπερ μάρκετ: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές για τις αλλαγές που έρχονται στις προσφορές και τις εκπτώσεις
Οι καταναλωτές θα βρεθούν το προσεχές διάστημα αντιμέτωποι με νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα, από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές.
Για το θέμα αυτό μιλά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς. Πρόκειται για έναν ευρωπαϊκό κώδικα, μια ευρωπαϊκή οδηγία που έχει υιοθετηθεί… (Πηγή: www.enikos.gr)