Ως διαρκής χαρακτηρίζεται η άνοδος της ιδιωτικής ετικέτας (PL), που το 2025 φαίνεται να είναι σταθερά εδραιωμένη στις παγκόσμιες αγορές CPG με συνεχή ανάπτυξη λόγω συνεπών, στρατηγικών επενδύσεων.
Οι καταναλωτές τα τελευταία χρόνια βρίσκονται μπροστά σε μια αγορά όπου το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων PL διανθίζεται διαρκώς καθώς οι παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου επενδύουν σταθερά και σύμφωνα με τις τάσεις στο συγκεκριμένο τομέα.
Σύμφωνα με την έρευνα της Circana «The Re-Shaped Consumer Behavior», στην άνοδο του πληθωρισμού και του μειωμένου διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών, τα σούπερ μάρκετ έχουν δημιουργήσει διακριτές μάρκες ιδιωτικής ετικέτας, τις οποίες εμπλουτίζουν διαρκώς, με αποτέλεσμα να της ζητούν πλέον… (Πηγή: www.tanea.gr)