Apple: Το πιο πολύτιμο brand παγκοσμίως για 4η σερί χρονιά

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Apple ανακηρύχθηκε το πιο πολύτιμο brand επωνυμία παγκοσμίως, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση BrandZ Global Top 100 της εταιρείας ερευνών Kantar για το 2025. Η αξία της επωνυμίας της εταιρείας ανέρχεται πλέον σε 1,29 τρισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας εντυπωσιακή ετήσια αύξηση της τάξης του 28%.

Η ετήσια κατάταξη της Kantar βασίζεται σε έναν συνδυασμό οικονομικών στοιχείων και αντιλήψεων των καταναλωτών για τις εταιρείες, χρησιμοποιώντας δεδομένα από πάνω από 4,5 εκατομμύρια συνεντεύξεις σε 522 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, σε 54 αγορές παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτής της πολυδιάστατης ανάλυσης, η Apple κατέχει πλέον ηγεμονική θέση στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη,… (Πηγή: www.techgear.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *