Φθάνουμε στο τέλος του turbo;

Στην εποχή των υβριδικών συστημάτων και της ηλεκτρικής υποβοήθησης των κινητήρων, το turbo μοιάζει αχρείαστο.

Αν τα hypercars δίνουν τον τόνο για το τι θα ακολουθήσει στην βιομηχανία, ίσως και να βρισκόμαστε μπροστά σε ένα κομβικό σημείο για την ανάγκη χρήσης του turbo.

Η Bugatti για παράδειγμα εγκαταλείπει την εποχή των τούρμπο και των W16 με έναν εκκωφαντικό, σχεδόν ανατρεπτικό τρόπο.

Το νέο της hypercar, η Tourbillon, ενσαρκώνει μια φιλοσοφία αντίθετη στο ρεύμα.

Στη θέση του W16 με τα τέσσερα turbo, τοποθετεί έναν ατμοσφαιρικό V16 8,3 λίτρων, αποτέλεσμα συνεργασίας με την Cosworth, που ζυγίζει μόλις 252 κιλά, 42% λιγότερο από τον προκάτοχό του στον… (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *