Επιτηρητές καταναλωτικών συμπεριφορών από 21 χώρες κατέθεσαν επίσημη καταγγελία στις αρχές της ΕΕ σχετικά με τις φερόμενες «σκοτεινές» πρακτικές της κινεζικής εταιρείας ρούχων Shein.
Μάλιστα, μεταξύ των όσων ανέφεραν συγκαταλέγεται και η πρόκληση «ντροπής» στους πελάτες με στόχο να αγοράσουν περισσότερα από όσα μπορούν να αντέξουν οικονομικά.
Η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) υπέβαλε φάκελο 29 σελίδων στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναφέροντας πολλαπλά παραδείγματα «σκοτεινών πρακτικών» ή παραπλανητικών τεχνικών που αποσκοπούν στην ενθάρρυνση αγορών.
Περιλαμβάνουν υποτιθέμενους ψεύτικους χρονομετρητές αντίστροφης μέτρησης, μηνύματα χαμηλού αποθέματος, πρακτικές πίεσης, δημιουργία φόβου ότι θα χάσετε κάτι, ή αναγκαστική εγγραφή στον ιστότοπο ή την εφαρμογή, αναφέρει δημοσίευμα του Guardian.
Η BEUC λέει… (Πηγή: www.tanea.gr)