Το κοινό δεν ήταν έτοιμο για την ηλεκτροκίνηση και αυτό φαίνεται παντού, ακόμα και στο ότι δυσκολεύονται να αποδεχθούν ακραία σχήματα.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που υιοθετούν φουτουριστικό σχεδιασμό συχνά δυσκολεύονται να κερδίσουν το ευρύ κοινό. Παρά την τεχνολογική τους υπεροχή και την πρωτοπορία που θέλουν να εκπέμπουν, ο μέσος καταναλωτής δείχνει να προτιμά τη σχεδιαστική συνέχεια και τη στιλιστική οικειότητα. Ο λόγος δεν είναι μόνο αισθητικός, αλλά βαθιά ψυχολογικός: όταν ένα νέο προϊόν διαφέρει ριζικά από αυτό που ήδη γνωρίζουμε, ο εγκέφαλος το αντιμετωπίζει με καχυποψία.
Οι οδηγοί έχουν διαμορφώσει αισθητικά «πρότυπα» μέσα από δεκαετίες έκθεσης σε συμβατικά αυτοκίνητα. Αυτές οι γραμμές,... Πηγή