(Πηγή: www.newsit.gr)
Ο Άδωνις Γεωργιάδης / EUROKINISSI / Φωτογραφία Τατιάνας Μπόλαρη
«Το νοσοκομείο ”Άγιος Ανδρέας” αναμένεται να επαναλειτουργήσει πλήρως, μέχρι το τέλος του μήνα», δήλωσε ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης την Κυριακή (02.08.2025). «Ήδη αυτή τη στιγμή εργάζονται ως προς την κατεύθυνση αυτή, πυρετωδώς, τέσσερα συνεργεία», πρόσθεσε.
Μιλώντας στο tempo24 σχετικά μετά τη μεγάλη πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στις 26 Ιουλίου στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα, ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, επισήμανε πως «ευτυχώς λειτούργησαν τα sprinklers (αυτόματα συστήματα πυρόσβεσης) αλλιώς η καταστροφή από τη φωτιά στο συγκεκριμένο κτίριο θα ήταν ολοσχερής».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Υπενθυμίζεται ότι, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, οι ζημιές ξεπερνούν τα 2 εκατ…. Πηγή

