(Πηγή: www.newsauto.gr)
Έρευνα της JD Power αποκαλύπτει τη μάρκα με τη μεγαλύτερη πιστότητα πελατών, και δεν είναι ούτε premium, ούτε ευρωπαϊκή.
Η πίστη σε μία μάρκα είναι ένας από τους ισχυρότερους δείκτες για να φανεί η δυναμική της εταιρείας, έστω και αν πολλές φορές αυτό δεν συνδυάζεται με άνοδο στους πίνακες πωλήσεων.
Η JD Power δημοσίευσε τη νέα Automotive Brand Loyalty Study, αναδεικνύοντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες που καταφέρνουν όχι μόνο να προσελκύουν αλλά και να κρατούν τους πελάτες τους.
Σε μια εποχή όπου η αλλαγή μάρκας είναι ευκολότερη από ποτέ, τα αποτελέσματα εντυπωσιάζουν και εκπλήσσουν.
Η συνολική μέση πιστότητα της αγοράς βρίσκεται μόλις στο 49%, όμως κάποιες… Πηγή

