(Πηγή: www.zarpanews.gr)
Ούτε μία εβδομάδα δεν έχει ακόμα προλάβει να συμπληρωθεί από την ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών κατά 8% σε τουλάχιστον 2.000 κωδικούς προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Μία είδηση που αρχικά έδωσε μια ελπίδα στους καταναλωτές, οι οποίοι βλέπουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους να συνθλίβεται καθημερινά από την ακρίβεια.
Ωστόσο, τα προϊόντα που εντάσσουν τα σούπερ μάρκετ στη λίστα με τις μειώσεις τιμών προκαλούν εύλογα ερωτήματα για το αν πρόκειται για μέτρο κοινωνικής ανακούφισης ή απλά για… τέχνασμα του μάρκετινγκ, όπως τουλάχιστον προκύπτει από σχετικό ρεπορτάζ του MEGA.
Σούπερ μάρκετ: Μειώσεις τιμών σε… καβουροδαγκάνες πανέ και πάτους για γόβες
Εκτός του… Πηγή

