Ένα μήνυμα ζωής από την Κυβέρνηση

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Μία εξαιρετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Μεταφορών έκανε σήμερα τον γύρο της χώρας, καθώς χιλιάδες οδηγοί έλαβαν ένα SMS με έντονο κοινωνικό μήνυμα.

Το μήνυμα ανέφερε: «Το περσινό τριήμερο της 28ης 14 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο. Αν αγαπάς την οικογένειά σου, προσοχή στο δρόμο. Υπουργείο Μεταφορών».

Πρόκειται για μια απλή αλλά ουσιαστική ενέργεια, που έρχεται σε μια περίοδο όπου η οδική ασφάλεια απασχολεί όλο και περισσότερο την ελληνική κοινωνία. Η πρωτοβουλία αυτή δείχνει ότι το Υπουργείο επιλέγει να μιλήσει με άμεσο, ανθρώπινο και συναισθηματικά φορτισμένο τρόπο προς τους πολίτες, δίνοντας έμφαση στην πρόληψη αντί της τιμωρίας.

Η αποστολή του SMS ενόψει… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *