Η Porsche κάνει πίσω στα ηλεκτρικά, αλλά με τι κόστος;

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Μέσα σε δύο χρόνια, η θρυλική μάρκα της Στουτγκάρδης έχει μετατραπεί από «κόσμημα» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε μία εταιρεία γεμάτη εσωστρέφεια.

Η ανακοίνωση της Porsche στις 19 Σεπτεμβρίου ότι το περιθώριο κέρδους του ενδέχεται φέτος να μην ξεπεράσει το 2%, μετά την ανατροπή της «ηλεκτρικής» στρατηγικής με κόστος 1,8 δισ. ευρώ, αποκαλύπτει το βάθος των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εταιρεία από τη Στουτγκάρδη.

Ως κατασκευαστής με αποκλειστικά ευρωπαϊκή παραγωγική βάση, η Porsche βρίσκεται εν μέσω εμπορικών εντάσεων. Τα αυτοκίνητα που εξάγονται από τη Γερμανία προς τις Ηνωμένες Πολιτείες επιβαρύνονται πλέον με δασμό 15%, γεγονός που κοστίζει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Η κινεζική αγορά… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *