(Πηγή: www.newsauto.gr)
Μέσα σε δύο χρόνια, η θρυλική μάρκα της Στουτγκάρδης έχει μετατραπεί από «κόσμημα» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε μία εταιρεία γεμάτη εσωστρέφεια.
Η ανακοίνωση της Porsche στις 19 Σεπτεμβρίου ότι το περιθώριο κέρδους του ενδέχεται φέτος να μην ξεπεράσει το 2%, μετά την ανατροπή της «ηλεκτρικής» στρατηγικής με κόστος 1,8 δισ. ευρώ, αποκαλύπτει το βάθος των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εταιρεία από τη Στουτγκάρδη.
Ως κατασκευαστής με αποκλειστικά ευρωπαϊκή παραγωγική βάση, η Porsche βρίσκεται εν μέσω εμπορικών εντάσεων. Τα αυτοκίνητα που εξάγονται από τη Γερμανία προς τις Ηνωμένες Πολιτείες επιβαρύνονται πλέον με δασμό 15%, γεγονός που κοστίζει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Η κινεζική αγορά… Πηγή

