SentiGeek: Η startup από τη Θεσσαλονίκη που μετατρέπει το συναίσθημα των καταναλωτών σε γνώση για τις εταιρείες

(Πηγή: www.voria.gr)

Πιστεύει στην κρυμμένη δύναμη του συναισθήματος και αξιοποιεί υβριδική Τεχνητή Νοημοσύνη για να καταλάβει πώς νιώθει ο καταναλωτής, ώστε να το μεταφέρει στις επιχειρήσεις και να τις βοηθήσει να βελτιώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρουν. Κάπως έτσι άλλωστε πήρε και το όνομά της η deep tech startup SentiGeek από τη Θεσσαλονίκη, που είναι πολύ… σχολαστική με τα ανθρώπινα συναισθήματα στην προσπάθειά της οι επιχειρήσεις στις οποίες απευθύνεται να αναπτύξουν ενσυναίσθηση προς το καταναλωτικό τους κοινό.  

Μάλιστα, η SentiGeek έχει δημιουργήσει μια κλίμακα ανάλυσης συναισθήματος που αποτελείται από 13 επίπεδα, εκ των οποίων τα 6 θετικότητας, τα 6… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *