(Πηγή: www.newsauto.gr)
Μία νέα τάση παρατηρείται τον τελευταίο καιρό στις luxury γερμανικές εταιρείες οι οποίες κάνουν βουτιά στο παρελθόν τους.
Σε μια εποχή γεμάτη αναταράξεις -πολιτικές, περιβαλλοντικές και τεχνολογικές- οι γερμανικές φίρμες πολυτελείας φαίνεται να στρέφουν το βλέμμα προς τα πίσω.
Δεν πρόκειται για ρετρό νοσταλγία, αλλά για μια σκόπιμη αναδρομή που προσφέρει σταθερότητα, ταυτότητα και συνέπεια σε μια εποχή όπου όλα αλλάζουν.
Η Mercedes-Benz με το Vision Iconic θυμίζει τη χρυσή εποχή του design της δεκαετίας του ’50. Η μάσκα με τις οριζόντιες χρωμιωμένες γρίλιες παραπέμπει ευθέως στα Ponton και 300SL, ενώ τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα και η γλυπτική σιλουέτα ενώνουν το παρελθόν με… Πηγή

