(Πηγή: tvxs.gr)
Νέα κόντρα μεταξύ κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης έλαβε χώρα σήμερα, με επίκεντρο για άλλη μια φορά την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για θέσπιση τετραήμερης εργασίας.
Σε σχετικές δηλώσεις της, η υπουργός Εργασίας Νίκη Κεραμέως ανέφερε πως είναι «άλλο η πολιτική του λαϊκισμού και άλλο η πολιτική του ρεαλισμού».
«Πολιτική λαϊκισμού είναι να λες οριζόντια ότι δουλεύεις τέσσερις ημέρες αντί για πέντε και παίρνεις τα ίδια χρήματα, χωρίς να εξηγείς πώς θα καλυφθεί η διαφορά» είπε η Ν. Κεραμέως στην ΕΡΤ, κατηγορώντας το ΠΑΣΟΚ, ενώ συνέχισε λέγοντας ότι ήδη υπάρχει θεσμικό πλαίσιο που δίνει ευελιξία στην αγορά εργασίας:
«Υπάρχει δυνατότητα σήμερα, μέσω συλλογικών συμβάσεων εργασίας, να συμφωνηθεί… Πηγή

