Γεωργιάδης: Δημοσίευσε τη μήνυση που κατέθεσε εναντίον του Σαλμά – «Είχαν δίκιο όσοι μου έλεγαν ότι δεν του αξίζει κανένας σεβασμός»

(Πηγή: www.enikos.gr)

Γεωργιάδης: Δημοσίευσε τη μήνυση που κατέθεσε εναντίον του Σαλμά – «Είχαν δίκιο όσοι μου έλεγαν ότι δεν του αξίζει κανένας σεβασμός»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, δημοσίευσε στα social media τη μήνυση που έκανε στον ανεξάρτητο βουλευτή Μάριο Σαλμά, ο οποίος είχε υποστηρίξει ότι οι δικογραφίες από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία δεν θα περιοριστούν στον ΟΠΕΚΕΠΕ, αφήνοντας υπονοούμενα ότι θα αφορούν και τον χώρο της Υγείας.

Ο υπουργός Υγείας προχώρησε σε αυτήν την ανάρτηση, θέλοντας να απαντήσει στον Μάριο Σαλμά, ο οποίος το βράδυ της Πέμπης (7/5) είπε σε συνέντευξή του στο Kontra, ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν του έχει κάνει μήνυση.

Συγκεκριμένα, απαντώντας σε ερώτηση… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *