Μητσοτάκης: «Η Ελλάδα αποτελεί τα τελευταία 2 χρόνια χώρα που εξάγει ενέργεια αντί να εισάγει»

(Πηγή: www.iefimerida.gr)

Το κυριακάτικό του μήνυμα απέστειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κάνοντας την καθιερωμένη ανασκόπηση της εβδομάδας.

Ο πρωθυπουργός, αρχικά, αναφέρθηκε στην Ημέρα της Μητέρας και ευχήθηκε «χρόνια πολλά». «Τέτοιες στιγμές αισθάνομαι κι εγώ κοντά μου τη δική μου μητέρα. Τη Μαρίκα με την ισχυρή προσωπικότητα, αλλά και με τα τεράστια αποθέματα υπομονής και τρυφερότητας», έγραψε.

Στη συνέχεια, η ανασκόπηση κινείται σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται της οικονομίας, της ενέργειας, της εξωτερικής πολιτικής, της παιδείας και της καθημερινότητας των πολιτών. Από τις νέες ρυθμίσεις για τις ΑΠΕ και την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας, μέχρι τις παρεμβάσεις για τη μείωση του δημόσιου και… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *