(Πηγή: www.zappit.gr)
Μία από τις πιο πολυσυζητημένες σειρές των τελευταίων χρόνων επιστρέφει για τελευταία φορά.
Ο τελευταίος κύκλος του The Bear ξεκινά μετά την αποχώρηση του Κάρμι από τον χώρο της εστίασης. Η Σίντνεϊ, ο Ρίτσι και η Νάταλι μένουν πίσω για να κρατήσουν ζωντανό το εστιατόριο μέσα σε οικονομική πίεση, εσωτερικές εντάσεις και την απειλή μιας πιθανής πώλησης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παράλληλα, η ομάδα κυνηγά κάτι που μέχρι πρόσφατα έμοιαζε αδιανόητο: ένα αστέρι Michelin.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μόνο που το The Bear ποτέ δεν αφορούσε αποκλειστικά το φαγητό αλλά την εξάντληση, τη φιλοδοξία, τις οικογένειες που διαλύονται και ξαναχτίζονται, αλλά και τους ανθρώπους που προσπαθούν να βρουν χώρο να αναπνεύσουν… Πηγή

