(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Τη δική της εκδοχή έδωσε η μητέρα των έξι παιδιών που ζούσαν κάτω από άθλιες συνθήκες σε ένα δώμα στο Περιστέρι, σχετικά με τις ακαθαρσίες που βρέθηκαν μέσα.
Η μητέρα των παιδιών, που είναι έγκυος στο 7ο παιδί της, είπε ότι έμειναν για 10 ημέρες στο δώμα και τα παιδιά έπαθαν γαστρεντερίτιδα.
«Μέναμε 10 μέρες στο σπίτι στην ταράτσα, που ήταν μικρό σε τετραγωνικά. Κάποια στιγμή τα παιδιά μου έπαθαν γαστρεντερίτιδα. Η μία τουαλέτα που έχει το σπίτι ήταν διαρκώς κατειλημμένη. Έπρεπε να βρω μια λύση. Έδινα σακούλες στα παιδιά για να κάνουν την ανάγκη τους, γιατί δεν μπορούσαν να περιμένουν. Όταν… Πηγή

