(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Για τα οφέλη που μπορεί να έχει η χώρα, αν εκμεταλλευτεί σωστά την Τεχνητή Νοημοσύνη, μίλησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε πάνελ, στη διάρκεια του Συνεδρίου της ΝΔ.
Ο πρωθυπουργός στάθηκε στις προκλήσεις που φέρνει αυτή η τεχνολογική επανάσταση, όπως στο θέμα της εργασίας, της επιχειρηματικότητας, της επιστήμης, αλλά και στην αντιμετώπιση της ψυχικής υγείας, κυρίως στους νέους.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο πάνελ για την Τεχνητή Νοημοσύνη / Φωτογραφία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI
Ο Κ. Μητσοτάκης μάλιστα, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την Ευρώπη, λέγοντας πως χρονικά έχει μείνει πίσω στις εξελίξεις με την τεχνολογία. «Αργούμε στην Ευρώπη και η Αμερική τρέχει πιο γρήγορα. Και… Πηγή

