(Πηγή: www.zougla.gr)
Νέες εξελίξεις ήρθαν στο φως της δημοσιότητας σχετικά με την δολοφονία 59χρονου ασθενή στο Δαφνί από τον συγκάτοικό του.
Ο 48χρονος δράστης έμενε στο ίδιο δωμάτιο με τον 59χρονο από την περασμένη Παρασκευή (15/05), το οποίο βρισκόταν απέναντι από το γραφείο νοσηλευτών του Δαφνίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, είχε δοθεί εντολή στους νοσηλευτές μια ημέρα πριν την δολοφονία, να δέσουν τον 48χρονο. Παραμένει άγνωστο αν ο τρόφιμος ήταν δεμένος το μοιραίο βράδυ και κατάφερε να λυθεί ή δεν δέθηκε ποτέ.
Ο αδερφός του θύματος, μιλώντας στον ΣΚΑΙ ανέφερε πως έμαθε για το περιστατικό από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, καταγγέλλοντας ότι το προσωπικό του Δαφνίου… Πηγή

