(Πηγή: www.enikos.gr)
Αποκλεισμός για τη Μαρία Σάκκαρη στο Roland Garros Αν και πήρε το πρώτο σετ, η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ηττήθηκε από την Πολωνή Μάγια Χβαλίνσκα στο πλαίσιο του 3ου γύρου του Roland Garros με 6-1, 3-6, 2-6, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός συνέχειας στο γκραν σλαμ. EN ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Σήφης Γαρυφαλάκης ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ 16:40, Σάββατο 30 Μαΐου 2026 Αθλητισμός πηγή: EPA/MOHAMMED BADRA
Η Μαρία Σάκκαρη δεν κατάφερε να προκριθεί στη φάση των «16» του Roland Garros. Αν και πήρε το πρώτο σετ, η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, η οποία είναι Νο49 στην παγκόσμια κατάταξη, ηττήθηκε από την Πολωνή Μάγια Χβαλίνσκα (Νο 114 στον κόσμο) στο κορτ «Σιμόν… Πηγή

