(Πηγή: www.newsit.gr)
«Το νέο νομοσχέδιο αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της ισότητας στην εργασία. Με περισσότερη διαφάνεια στις αμοιβές και ουσιαστικά εργαλεία ελέγχου, διασφαλίζουμε ότι οι αποδοχές κάθε εργαζομένου θα καθορίζονται από την αξία και την προσφορά του και όχι από το φύλο του. Συνεχίζουμε τις μεταρρυθμίσεις που ενισχύουν τις ίσες ευκαιρίες για όλους»,
Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως / ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το νέο νομοσχέδιο επιδιώκει να διασφαλίσει ότι οι αμοιβές των εργαζομένων δεν επηρεάζονται από το φύλο τους, αλλά καθορίζονται αποκλειστικά από τις ικανότητες, τα προσόντα, την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων, σε… Πηγή

