F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF

(Πηγή: www.zarpanews.gr)

Σε μία ανάρτηση αποχαιρετισμού προχώρησε η Κέλλυ Καμπάκη, μητέρα της αδικοχαμένης Έμμας Καρυωτάκη, μετά την γνωστοποίηση της δυσάρεστης είδησης για τον χαμό ενός από τους λήπτες των οργάνων της κόρης της.

Πρόκειται για τον άνδρα που είχε λάβει ως μόσχευμα το ήπαρ της Έμμας και κατάφερε να παραμείνει στη ζωή για τρία χρόνια μετά την μεταμόσχευση.

Τα στοιχεία του άνδρα δεν επιτρέπεται να δημοσιοποιηθούν ωστόσο η μητέρα της Έμμας με λόγια συγκίνησης και θλίψης αποχαιρετά με την ανάρτησή της, “έναν άνδρα που είχε πάνω του κάτι δικό της”, όπως χαρακτηριστικά γράφει.

Η Κέλλυ Καμπάκη μιλά για “μια μέρα πόνου, μιας και έφυγε από… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *