(Πηγή: www.enikos.gr)
Πέθανε ο άνδρας που έζησε τρία χρόνια με το ήπαρ της Έμμας – Το συγκλονιστικό «αντίο» της μητέρας της
Η μητέρα της Έμμας Καρυωτάκη, αποχαιρετά με συγκινητικά λόγια τον άνδρα που έλαβε το ήπαρ της κόρης της, ο οποίος απεβίωσε τρία χρόνια μετά τη μεταμόσχευση. Η 21χρονη φοιτήτρια, μετά τον τραγικό της θάνατο το 2022, χάρισε ζωή σε επτά ανθρώπους μέσω της δωρεάς οργάνων.
EN ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Σήφης Γαρυφαλάκης ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ 17:52, Κυριακή 31 Μαΐου 2026 Κοινωνία
ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ Τα βασικά σημεία του άρθρου Η μητέρα της Έμμας Καρυωτάκη αποχαιρέτησε έναν από τους ανθρώπους που είχαν λάβει μόσχευμα από την κόρη της. Ο άνδρας στον… Πηγή

