Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή: Οι ΗΠΑ χτύπησαν ιρανικά ραντάρ – Απάντηση Ιράν με πλήγμα σε αμερικανική βάση

(Πηγή: www.news247.gr)

Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα, Δευτέρα (1/6) ότι εξαπέλυσαν επίθεση με στόχο βάση που χρησιμοποιείται από τον αμερικανικό στρατό για επιθέσεις κατά της ιρανικής επικράτειας.

Οι Φρουροί της Επανάστασης ανακοίνωσαν ότι εξαπέλυσαν νέα επίθεση εναντίον βάσης που χρησιμοποιείται από τον αμερικανικό στρατό, ενώ το Κουβέιτ ανέφερε επίθεση με drones και πυραύλους. Η κλιμάκωση έρχεται μετά τα αμερικανικά πλήγματα σε ιρανικές στρατιωτικές εγκαταστάσεις.

Η τοποθεσία της βάσης δεν διευκρινίστηκε στην ανακοίνωση των Φρουρών της Επανάστασης.

Ο στρατός του Κουβέιτ ανακοίνωσε λίγα λεπτά νωρίτερα ότι αντιμετωπίζει επίθεση με drones και πυραύλους,  τη δεύτερη τέτοια επίθεση που σημειώνεται σε λιγότερο από μία εβδομάδα… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *