«Παγώνουν» οι επαφές ΗΠΑ-Ιράν – Η Τεχεράνη διακόπτει την ανταλλαγή μηνυμάτων με την Ουάσινγκτον λόγω Ισραήλ

(Πηγή: www.enikos.gr)

«Παγώνουν» οι επαφές ΗΠΑ-Ιράν – Η Τεχεράνη διακόπτει την ανταλλαγή μηνυμάτων με την Ουάσινγκτον λόγω Ισραήλ

Οι συνομιλίες μεταξύ Ιράν και ΗΠΑ έχουν οδηγηθεί σε αδιέξοδο, καθώς η Τεχεράνη διέκοψε την ανταλλαγή μηνυμάτων με την Ουάσινγκτον. Η κίνηση αυτή αποτελεί αντίδραση στις ισραηλινές στρατιωτικές επιχειρήσεις στον Λίβανο και τη Γάζα, με το Ιράν να θέτει ως όρο την πλήρη παύση τους και να απειλεί με αποκλεισμό των Στενών του Ορμούζ και του Μπαμπ ελ-Μαντέμπ.

EN ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Σήφης Γαρυφαλάκης ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ 16:45, Δευτέρα 01 Ιουνίου 2026 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 17:38, Δευτέρα 01 Ιουνίου 2026 Διεθνή Νέα

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ Τα βασικά σημεία του άρθρου Σε αδιέξοδο οδηγούνται… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *