(Πηγή: www.newsit.gr)
Η Αναστασία κατά τη διάρκεια της συζήτησης με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου
Η Αναστασία βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «The 2night Show» που μεταδόθηκε το βράδυ της Δευτέρας 1η Ιουνίου και μίλησε για την καριέρα και τα προσωπικά της. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου θυμήθηκε την προηγούμενη συζήτησή τους και τα όσα είχε σκεφτεί τότε για την τραγουδίστρια. Η πίεση που αισθανόταν ήταν αφόρητη, αφού όπως παραδέχτηκε η 22χρονη, φοβόταν μην κάνει λάθη που της κοστίσουν επαγγελματικά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αναστασία και Γρηγόρης Αρναούτογλου συζήτησαν στο «The 2night Show», με την ερμηνεύτρια να θυμάται δυσκολίες που κλήθηκε να διαχειριστεί: «Μου φαίνεται απίστευτο ότι έχουν περάσει 5 χρόνια από τότε… Πηγή

