(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Σοκ έχει προκληθεί από τη γυναικοκτονία που σημειώθηκε στην Καλαμάτα, όπου 41χρονος σκότωσε την 39χρονη σύζυγό του.
Όπως αποκαλύπτεται, η 39χρονη Βασιλική ζούσε υπό καθεστώς τρόμου, καθώς ο 41χρονος γυναικοκτόνος τη ζήλευε παθολογικά.
Σύμφωνα με το Mega, η 39χρονη πριν από ένα μήνα είχε επισκεφθεί δικηγόρο, ζητώντας πληροφορίες για την έκδοση διαζυγίου, ενώ της αποκάλυψε ότι ο σύζυγός της την κακοποιούσε επί χρόνια.
«Τη χτυπούσε και την κλωτσούσε από τότε που ήταν έγκυος. Της έλεγε και την έβριζε και την απειλούσε ότι “θα φύγεις από το σπίτι εσύ, αλλά δεν θα πάρεις ούτε θα βλέπεις τα παιδιά”. Αυτό ήταν ο φόβος της ο… Πηγή

