(Πηγή: enimerosi24.gr)
Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2026, 7:51 μμ
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή οι καταστατικές εκλογικές διαδικασίες στον Σύλλογό μας με την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, Ελεγκτικής Επιτροπής και Αντιπροσώπων.
Οι εκλογές είχαν έντονο ενδιαφέρον με ενεργοποίηση των μελών σε Αθήνα, ΕΡΤ3 και Περιφέρεια με υποψηφιότητες από όλους τους χώρους εργασίας και νέα πρόσωπα. Εκλέχτηκε πολυφωνικό ΔΣ με εκπροσώπηση από όλες τις παρατάξεις και τους τομείς λειτουργίας της ΕΡΤ.
Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. του Πανελληνίου Συλλόγου Μηχανικών Τεχνικών και Εργαζομένων ΕΡΤ (ΠΑΣΥΜΗΤΕ), έχει ως εξής : Πρόεδρος Γραμπόβα Χρηστίνα Α’ Αντιπρόεδρος Κασιμάτης Γαβριήλ Β’ Αντιπρόεδρος Ουρουντζόγλου Ιωάννης Γενικός Γραμματέας Τσιτιρίδης Ιωάννης Ταμίας Παπουτσάκη… Πηγή

