Φάουλ, βολές, διαμαρτυρίες κι ανακοινώσεις: Οι τελικοί του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό ξεκίνησαν με την ένταση στο κόκκινο

(Πηγή: www.protothema.gr)

Με φλογερό τρόπο -όπως αναμενόταν άλλωστε- ξεκίνησε η σειρά των τελικών της GBL ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό χθες βράδυ στο ΣΕΦ. Οι Πειραιώτες επικράτησαν στο φινάλε ενός ματς που η ομάδα του Έργκιν Αταμάν είχε αρκετά παράπονα για τη διαιτησία. Ο ιδιοκτήτης της «πράσινης» ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος σχολίασε εκτενώς τα σφυρίγματα της αναμέτρησης, ο Τούρκος προπονητής χτύπησε το χέρι στο τραπέζι αποχωρώντας από τη συνέντευξη Τύπου, ενώ ακολούθησε σειρά τοποθετήσεων και από πλευράς των ερυθρόλευκων. 
Το φάουλ που ξεκίνησε τον «πόλεμο»
Αμέσως μετά το φινάλε του αγώνα, η διαιτησία ήρθε σε πρώτο πλάνο με τον Παναθηναϊκό να διαμαρτύρεται έντονα τόσο για… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *