(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Ιστορική ημέρα για τον Ελληνικό Στρατό και τις Ένοπλες Δυνάμεις, με την παρουσίαση των πρώτων γυναικών να γίνεται στη Λαμία, στο ΚΕΥΠ.
Για πρώτη φορά κατατάχθηκαν στον Ελληνικό Στρατό γυναίκες εθελόντριες / ΥΠ.ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑΣ/EUROKINISSI
Συγκεκριμένα, το πρωί της Πέμπτης (4/6) παρουσιάστηκαν συνολικά 72 γυναίκες που θα υπηρετήσουν ως εθελόντριες στον στρατό.
Τα κίνητρα για τις γυναίκες που αποφάσισαν να στρατευτούν είναι αρκετά και αφορούν αναγνώριση χρόνου θητείας ως προϋπηρεσία, μοριοδότηση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, αλλά και πρόσληψη κατά προτεραιότητα πτυχιούχων ως πολιτικό προσωπικό (νοσηλεύτριες, βρεφονηπιοκόμοι, διοικητικό προσωπικό).
Επιπλέον, η πρόσβαση σε παροχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων (στρατιωτικά νοσοκομεία, λέσχες κ.λπ.).
Στο πλαίσιο της σημερινής ημέρας,… Πηγή

