(Πηγή: seleo.gr)
Μυρίζει «μπαρούτι» στο οικοσύστημα με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ο «πόλεμος» μόλις άρχισε και το έναυσμα δόθηκε από την «επιθετική» πολιτική του TikTok να προσφέρει διαφημιστικό χώρο στο μισό της τιμής που τον πωλούν τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η τακτική αυτή είναι ενταγμένη στο πλαίσιο στρατηγικής του TikTok ώστε να αποσπάσει μεγαλύτερο κομμάτι απο την πίτα ψηφιακών διαφημίσεων της αγοράς, από αυτό που έχει μεχρι στιγμής, σύμφωνα με ανάλυση των Financial Times.
Η ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία έχει πλέον περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, φέρεται να προσφέρει 1.000 impressions για video διαφημίσεις σχεδόν στο μισό της τιμής… Πηγή

