Με «καπέλο» ελεύθερης αγοράς

(Πηγή: www.tanea.gr)

Στο Βέλγιο, το 2022, τα προϊόντα μεγάλων εμπορικών σημάτων, αυτών που εμείς λέμε πολυεθνικών, ήταν κατά μέσο όρο 13,4 % πιο ακριβά από ό,τι στη Γερμανία. Η διαφορά με την Ολλανδία ήταν 9,9 %, με τη Γαλλία 6,6 %. Προσέξτε, αυτό συνέβη στο Βέλγιο, όχι σε καμιά άκρη της Ευρώπης όπως η Ελλάδα. Προφανώς συμβαίνει και σε άλλες χώρες ανάλογου μεγέθους. Αυτές επιχείρησε να εμπλέξει με τη χθεσινή του επιστολή προς την πρόεδρο της Κομισιόν ο Πρωθυπουργός.

Στο θέμα των υψηλών τιμών στις οποίες πωλούν τα επώνυμα προϊόντα τους στη χώρα μας και σε άλλες τελικά χώρες παρόμοιου μικρού μεγέθους οι… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.