(Πηγή: www.gnomionline.gr)
Μπορεί να μην έχουν συμπληρωθεί ούτε δύο εβδομάδες από την ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών κατά 8% σε τουλάχιστον 2.000 κωδικούς προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αλλά οι μεγάλες αλυσίδες φαίνεται πως ήδη έχουν γράψει «στα παλαιότερα των υποδημάτων τους» το εν λόγω μέτρο.
Εκτός του ότι η λίστα των σούπερ μάρκετ καλύπτει προϊόντα που μόνο πρώτης ανάγκης δεν θεωρούνται (π.χ. ινδική καρύδα τριμμένη, γαριδάκια, πιγκάλ μπάνιου, εργαλείο για βλεφαρίδες), οι καταναλωτές βλέπουν μία τελείως διαφορετική εικόνα στα ράφια.
Αρκετά προϊόντα που συμμετέχουν στην εθελοντική μείωση παρουσιάζουν εντυπωσιακές αυξομειώσεις, με ορισμένα να κοστίζουν σήμερα περισσότερο από ό,τι πριν την εφαρμογή του μέτρου. Ενδεικτικά:
Μακαρόνια οικογενειακή συσκευασία: 2,86€ (τιμή… Πηγή

