Το ουίσκι, η μπύρα, ο πληθωρισμός και οι καταναλωτές

(Πηγή: www.in.gr)

Η αγορά των αλκοολούχων ποτών έχει ξεπεράσει τα δεινά της πανδημίας – Τι συμβαίνει στην ελληνική αγορά

*Γραφεί η Ξανθή Γούναρη

Νέο κύμα ανατιμήσεων αναμένεται στην εγχώρια αγορά των αλκοολούχων ποτών, η οποία έχοντας ξεπεράσει τα δεινά της πανδημίας κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις το 2021, τόσο στο on trade κανάλι (μπαρ, εστιατόρια, ξενοδοχεία, διασκέδαση) όσο και στο off trade (πώληση μέσω των σούπερ μάρκετ), ξεπερνώντας μάλιστα τις πωλήσεις του 2019 κατά 6-7%.

Γράψτε το σχόλιό σας

Όπως ανέφερε ο Mathieu Lambotte, CEO της Pernod Ricard Hellas, με αφορμή την παρουσίαση της νέας – παγκόσμιας περιβαλλοντικής δράσης του ομίλου «My beach. Our Planet» για τη δημιουργία… Πηγή (Πηγή: www.in.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.