(Πηγή: www.newsauto.gr)
Οι δύο εταιρίες ξεκινούν μία πολύ καινοτόμα υπηρεσία μέσω της οποίας ο πελάτης μπορεί να έχει άμεση “επαφή” με το αυτοκίνητο χωρίς να χρειαστεί να αφήσει τον καναπέ του.
Οι εποχές που έπρεπε να πας στην αντιπροσωπεία για να δεις το αυτοκίνητό σου έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Οι σύγχρονες τεχνολογίες επιτρέπουν στον αγοραστή να “περιεργαστεί” το αντικείμενο του πόθου του από κάποια οθόνη και να το επεξεργαστεί ή να κάνει όσες αλλαγές θέλει μέχρι να καταλήξει.
Η BMW σε συνεργασία με την Google προχωράνε όλη αυτή την ιστορία πολλά βήματα παραπέρα. Και μέσω μιας εντελώς νέας υπηρεσίας επιτρέπουν στον υποψήφιο αγοραστή όχι μόνο… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)