(Πηγή: www.newsauto.gr)
Ο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας 3,0 λίτρων (B 58) ετοιμάζεται για το δικό του «πάντρεμα» με την ηλεκτρική πραγματικότητα. Τα εξακύλινδρα -σε σειρά- σύνολα έχουν γράψει τη δικής τους ιστορία στις τάξεις της Βαυαρικής εταιρείας.
Από το μακρινό 1937 με την ατμοσφαιρική δίλιτρη BMW 328 των 80 ίππων, μέχρι και τις «τουρμπάτες» τρίλιτρες M3/M4 Competition των 510 ίππων άλλαξαν πάρα πολλά.
Κοινός παρονομαστής μονάχα ο εξακύλινδρος σε σειρά που πέρασε όλες αυτές τις δεκαετίες από ένα σωρό τεχνολογίες μέχρι να φθάσει αυτή τη σπουδαία απόδοση.
Άμεσος ψεκασμός, Valvetronic, δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων, είναι λίγες μόνο από τις μεγάλες τεχνολογικές παρεμβάσεις που πραγματοποίησε η γερμανική εταιρεία όλα… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)