(Πηγή: thesstoday.gr)
Με την επιβολή πλαφόν στην πώληση ηλιέλαιου επιχειρούν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ να φέρουν σε λογαριασμό τις ελλείψεις που έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται στην αγορά ως αποτέλεσμα του πολέμου στην Ουκρανία.
ΠροηγούμενοΡωσία: Απαγορεύει Facebook και Instagram – Εξτρεμιστική η δράση της «Meta»
Προς ώρας ο «κόφτης» έχει μπει στα ηλεκτρονικά καταστήματα των επιχειρήσεων της οργανωμένης λιανικής, ενώ στα φυσικά καταστήματα δεν έχει τεθεί ακόμη κάποιος περιορισμός σε ότι αφορά τις ποσότητες ηλιέλαιου ανά πελάτη παρότι τις τελευταίες ημέρες τα ράφια αδειάζουν με μεγάλη ταχύτητα.
Στόχος είναι, όπως υποστηρίζεται, να εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι καταναλωτές.
Ήδη πλαφόν έχουν βάλει η Σκλαβενίτης στο ηλεκτρονικό της κατάστημα (4 συσκευασίες ηλιέλαιο… Πηγή (Πηγή: thesstoday.gr)