(Πηγή: thesstoday.gr)
Στη δίνη της ακρίβειας «χορεύουν» τα πρακτορεία ΟΠΑΠ στη Θεσσαλονίκη, των οποίων η κίνηση μειώθηκε άρδην λόγω του ραγδαίου κύματος ακρίβειας και λόγω της «κακής ψυχολογίας», όπως ερμηνεύουν οι πράκτορες, αφού ακόμη και τις ώρες των ποδοσφαιρικών αγώνων, που αποτελούν παραδοσιακά ώρες αιχμής, η προσέλευση είναι απογοητευτική.
ΠροηγούμενοΣήμερα οδηγείται στον Κορυδαλλό η Ρούλα Πισπιρίγκου-«Έκλαιγε, φοβάται για τη ζωή της»
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΙΝΑ ΤΟΥΚΟΥΣΜΠΑΛΙΔΟΥ
«Είναι μύθος από παλιά ότι σε περιόδους λιτότητας ανθίζει ο τζόγος»
Ο ίδιος εξηγεί πως τα πρακτορεία δεν μπορούν να εφαρμόσουν δική τους τιμολογιακή πολιτική, οπότε δε μπορούν να μετακυλίσουν το κόστος στον πελάτη, γεγονός που προκαλεί ανησυχία στους επαγγελματίες του κλάδου… Πηγή (Πηγή: thesstoday.gr)