(Πηγή: thesstoday.gr)
Προ πανδημίας… μνήμες «ξύπνησε» το εκθεσιακό «δίδυμο» Artozyma-Detrop Boutique, με τους επισκέπτες να κατακλύζουν το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από τις 2 έως τις 4 Απριλίου.
ΠροηγούμενοΕΟΔΥ: Τα 178 σημεία για δωρεάν rapid test την Τετάρτη
Πέραν όμως της συνεχούς ροής και του πλήθους των επαγγελματιών των κλάδων της αρτοζαχαροπλαστικής και των delicatessen τροφίμων που βρέθηκαν εκεί, οι εκθέτες υπογράμμισαν την ποιότητα των επιχειρηματικών επαφών που πραγματοποίησαν με δυνητικούς αγοραστές, εξασφαλίζοντας σε πολλές από αυτές ακόμα και παραγγελίες. Μάλιστα, τα επιχειρηματικά ραντεβού μεταξύ προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών και εκθετών ξεπέρασαν τα 1.000.
Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στις δύο εκθέσεις εμφανίστηκαν ιδιαίτερα ικανοποιημένες από το… Πηγή (Πηγή: thesstoday.gr)