(Πηγή: www.gossip-tv.gr)
Η Ευαγγελία Βόσσου, Υπεύθυνη Marketing για τη μάρκα DOVE σημειώνει:
Με βάση τη νέα έρευνα για το Dove Self Esteem Project* που πραγματοποιήθηκε και στην Ελλάδα, η ταινία προβάλει τα συναισθηματικά και φυσικά στάδια της ανάρτησης μιας Selfie. Παρουσιάζει πώς τα εργαλεία επεξεργασίας εικόνας που κάποτε ήταν διαθέσιμα μόνο στους επαγγελματίες, πλέον μπορούν να χρησιμοποιηθούν από νέους με εξαιρετικά απλό τρόπο και χωρίς κανονισμούς, ενώ αντί για μοντέλα σε ένα φωτογραφικό πλατό, τώρα μιλάμε για κορίτσια στα υπνοδωμάτιά τους. Μετά από δύο χρόνια κατά τα οποία αυξήσαμε σημαντικό τον χρόνο που περνάμε μπροστά στην οθόνη, αλλά και την επακόλουθη αυξημένη έκθεση… Πηγή (Πηγή: www.gossip-tv.gr)