(Πηγή: seleo.gr)
Δεν είναι η πανδημία η οποία έχει φέρει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στο προσκήνιο, απλώς ενίσχυσε μία καταναλωτική συμπεριφορά – και εν τέλει συνήθεια – η οποία ούτως ή άλλως γνωρίζει διψήφια ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνήθως, οι εκκολαπτόμενοι επιχειρηματίες, σε κάθε εποχή, θεωρούν ότι πρέπει να μιμηθούν ένα πετυχημένο μοντέλο για να αναπτυχθούν. Συνεπώς, πολλές μικρές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να αναπτύξουν ένα ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων διότι νομίζουν πως πρέπει να έχουν το μέγεθος της Amazon ή του eBay για να πετύχουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η απάντηση είναι πως το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά με ένα φυσικό κατάστημα. Η ποιότητα… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)