(Πηγή: thesstoday.gr)
Δεδομένα για κάθε ευρωπαίο χρήστη του Διαδικτύου ανταλλάσσονται από εταιρείες της διαφημιστικής βιομηχανίας εκατοντάδες φορές κάθε μέρα, αποκαλύπτει έκθεση μη κυβερνητικής οργάνωσης, η οποία έχει ξεκινήσει νομικό αγώνα κατά της «επικής» παραβίασης της ιδιωτικής ζωής.
ΠροηγούμενοΚαμπανάκι Μαγιορκίνη για την «ευλογιά των πιθήκων»-«Πρέπει να σκεφτούμε out of the box»
Κάθε φορά που ανοίγετε μια εφαρμογή ή ιστότοπο, μεσάζοντες της διαφημιστικής βιομηχανίας ποντάρουν σε πλειστηριασμούς πραγματικού χρόνου για μια θέση προβολής στην ιστοσελίδα που εμφανίζεται. Η διαφήμιση που τελικά θα δείτε αποφασίζεται με βάση τις προηγούμενες αναζητήσεις σας, το είδος της συσκευής σας και το πού βρίσκεστε, μεταξύ άλλων δεδομένων.
Η διαδικασία αυτή ονομάζεται RTB… Πηγή (Πηγή: thesstoday.gr)