(Πηγή: www.gnomionline.gr)
Φθάνουν ακόμα και στο 30% μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία
Αυξήσεις τιµών ακόµη και κατά 30% βλέπουν πλέον οι καταναλωτές σε βασικά είδη σούπερ μάρκετ από την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία μέχρι σήμερα. Οι ανατιμήσεις μάλιστα δεν εντοπίζονται μόνο σε προϊόντα που έχουν άμεση σχέση με τις εισαγωγές πρώτων υλών από Ρωσία και Ουκρανία, όπως είναι το αλεύρι και το ηλιέλαιο, αλλά πλέον αφορούν σειρά αγαθών που επηρεάζονται από τη δραστική αύξηση του κόστους παραγωγής, όπως είναι για παράδειγμα το γάλα και εν γένει τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Με τον κ. Αριστοτέλη Παντελιάδη, επικεφαλής της METRO AEBE, να εκτιμά… Πηγή (Πηγή: www.gnomionline.gr)