(Πηγή: www.newsauto.gr)
Σε μία αγορά αυτοκινήτων, που κατακλύζεται από SUV, υπάρχει χώρος για ένα πεντάθυρο σπορτίβ hatchback; Η Mazda απαντά: «Ναι» και για να το αποδείξει, μας δείχνει τις πωλήσεις του «3», το οποίο σε τέσσερις γενιές κατάφερε να πουλήσει πάνω από 1.000.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη ελαφρά υβριδική δίλιτρη έκδοση με τους 180 ίππους στην έκδοση εξοπλισμού Homura.
Το Mazda 3 είναι ίσως το πιο φιλόδοξο μοντέλο που έχει λανσάρει η ιαπωνική μάρκα μετά από το RX-8 στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Δεν είναι το αυτοκίνητο που απευθύνεται στον παραδοσιακό οικογενειάρχη, αλλά σε αυτούς που απολαμβάνουν την οδήγηση.
Τι άλλαξε;
Στην ανανεωμένη έκδοση… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)