(Πηγή: www.in.gr)
Για την Ελλάδα τουλάχιστον, οι μετρήσεις δεν αφήνουν περιθώρια, καθώς σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες επιλέγουν στο 94% την ενημέρωση από online πηγές, συμπεριλαμβανομένων και των Social Media.
Μάλιστα, τα social media από μόνα τους, συγκεντρώνουν τη μερίδα του λέοντος με 71% της ενημέρωσης. Σχετικά υψηλό παραμένει το ποσοστό της τηλεόρασης που βρίσκεται στο 67%. Ωστόσο, απογοητευτική είναι η απόδοση των έντυπων μέσων, με τις εφημερίδες και τα περιοδικά να βρίσκονται μόλις στο 26%.
Φαίνεται, λοιπόν, πως πλέον η βασική πηγή ενημέρωσης γίνονται τα social media και οι ενημερωτικές σελίδες, ενώ τα υπόλοιπα «παραδοσιακά μέσα» περνούν σε δεύτερη μοίρα. Είναι σαφές… Πηγή (Πηγή: www.in.gr)