Shrinkflation: Η διαδεδομένη πρακτική των πολυεθνικών – Τι είναι και γιατί μας αφορά; – Aftodioikisi.gr

(Πηγή: www.aftodioikisi.gr)

Shrinkflation: Η διαδεδομένη πρακτική των πολυεθνικών – Τι είναι και γιατί μας αφορά;

Το Shrinkflation είναι η διαδεδομένη πρακτική των πολυεθνικών και των κατασκευαστών να μικραίνουν τη συσκευασία ή την ποσότητα του προϊόντος τους, διατηρώντας όμως ίδια την τιμή.

Το λέει και ο όρος που βγαίνει από το shrink (συρρικνώνω) και inflation (πληθωρισμός).

Ένα παράδειγμα; 

Άπειρα παραδείγματα. Εκεί που π.χ ένα μικρό κουτί είχε 65 χαρτομάντηλα πριν μερικούς μήνες, τώρα έχει 60.  Ή το βάρος ενός σαπουνιού μειώθηκε από τα 155 στα 135 γραμμάρια. Ή ένα κουτί καφέ, αντί για 100 πλέον έχει 90 γραμμάρια. Το ίδιο και με αμέτρητα ακόμη προϊόντα, από τσιπς… Πηγή (Πηγή: www.aftodioikisi.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.