(Πηγή: www.aftodioikisi.gr)
Shrinkflation: Η διαδεδομένη πρακτική των πολυεθνικών – Τι είναι και γιατί μας αφορά;
Το Shrinkflation είναι η διαδεδομένη πρακτική των πολυεθνικών και των κατασκευαστών να μικραίνουν τη συσκευασία ή την ποσότητα του προϊόντος τους, διατηρώντας όμως ίδια την τιμή.
Το λέει και ο όρος που βγαίνει από το shrink (συρρικνώνω) και inflation (πληθωρισμός).
Ένα παράδειγμα;
Άπειρα παραδείγματα. Εκεί που π.χ ένα μικρό κουτί είχε 65 χαρτομάντηλα πριν μερικούς μήνες, τώρα έχει 60. Ή το βάρος ενός σαπουνιού μειώθηκε από τα 155 στα 135 γραμμάρια. Ή ένα κουτί καφέ, αντί για 100 πλέον έχει 90 γραμμάρια. Το ίδιο και με αμέτρητα ακόμη προϊόντα, από τσιπς… Πηγή (Πηγή: www.aftodioikisi.gr)