(Πηγή: www.newsauto.gr)
Δώδεκα χρόνια έπειτα από την παρουσίαση του Amarok η Volkswagen αλλάζει τα δεδομένα του pick-up μοντέλου της αλλά δεν αλλοιώνει τον χαρακτήρα του. Αντιθέτως, τον ενισχύει.
Το 2010, η Volkswagen έδειξε ότι μπορεί να δημιουργήσει το «επαγγελματικό ημιφορτηγό του λαού», το δικό της pick-up μοντέλο. Τότε, ένα νέο μοντέλο στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων ήρθε να ενταχθεί σε αυτή, σε μια αγορά όπου οι Ιάπωνες είχαν (και διατηρούν) την πρωτοκαθεδρία.
Το Amarok, θα ξεχώριζε από τους εμπορικούς ανταγωνιστές του για τη σχεδίασή του, τις διαστάσεις του και το επίπεδο εξοπλισμού του. Διακρινόταν, όμως, και από την ονομασία του καθαυτή. Τα στελέχη της Volkswagen… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)