(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η πολυπόθητη ανάκαμψη της Alfa Romeo την φέρνει εμπρός στο σταυροδρόμι του αν θα παραμείνει μια καθαρόαιμη σπορ μάρκα ή μία εταιρία με αυτοκίνητα ευρείας κυκλοφορίας.
Η Alfa Romeo σχεδιάζει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της έως τα τέλη της επόμενης χρονιάς. Για να το επιτύχει όμως αυτό θα πρέπει να πάρει μία καίρια απόφαση. Θα παραμείνει μία “συναισθηματική” μάρκα με έντονο το σπορτίφ στοιχείο, ή θα απευθυνθεί σε ένα πιο ευρύ κοινό.
Ο επικεφαλής της Alfa Romeo στην Βρετανία Damian Dally, σε συνέντευξή του στο Autocar, υποστήριξε ότι η σπορ εικόνα της μάρκας, έλκει ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό, κάτι που μειώνει τις… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)